torsdag 13 maj 2010

Nya dynvar

Vi köpte ny säng för ett tag sen. En jättestor.



(Så stor att Mr K inte alltid hittar mig på morgonen, fastän jag ligger kvar i sängen. Två morgnar har han letat sig fördärvard genom hela lägenheten för att sist och slutligen hitta mig i sängen i alla fall.)

Ja, så stor är den! Följden av denna enorma säng är att vi måste ha ett sängöverkast som är ännu större. Detta har skapat lite problem. I väntan på att vi skall hitta det rätta sängtäcket fixade jag lite nya dynvar med text till kuddarna i stäl
let.



Idag har jag alltså ägnat mig åt lite tygtryck. Printade ut den text jag ville ha och skar sedan ut den i oh-plast.

(Ps. för den som undrar kan jag berätta att Mr K också har ett eget dynvar med sitt namn på. Det är bara någon annanstans.)

3 kommentarer:

  1. Låter som att ni har jättespännande morgnar med kurragömma och allt. Men kanske lite fantasilöst att gömma dig på sama ställe två gånger på raken. Göm dig någon annanstans nästa gång va?

    SvaraRadera
  2. Ååååh va fiina! Jag gillar dem varmt. Haha..vad ja skratta när T inte hittar dig om mornarna..kanske det vore på sin plats med glasögon:)

    SvaraRadera