fredag 25 mars 2011

Jag...

...och Ebba har pysslat!

Det ska börjas i tid!

7 kommentarer:

  1. Hej!

    Så fint, och vilket vackert namn Ni har!:)
    Helt klart skall det börjas i tid..

    kram/
    Michaela

    SvaraRadera
  2. jättefint! o winnerbäck o allt :)
    annars, den där mobilen som du lagat ovanför skötbordet va ju bara för underbar, håxa jag igår! du e duktig du!

    SvaraRadera
  3. Såå ljuvligt fiint :)
    Du ska fåse att hon blir en pysslare hon oxå!!

    SvaraRadera
  4. Åh så fint! Men när har du tid att pyssla något färdigt? Själv fick jag just och just ihop EN ful fleece vante som blev för liten. Så killen har fortsättningsvis kalla händer och jag känner mig allt annat än nöjd. Suck! Med den här farten får han varma händer först när han går ut högstadiet. Stackars barn!

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket!
    Fia: Tror Ebba tycker att den är det bästa jag fixat hittills. Hon har redan studerat den i timtal, tycks aldrig tröttna. Är illa rädd att hennes första ord blir fågel!

    SvaraRadera