onsdag 18 februari 2015

Hallen!

Förstår att ni undrat er halvt fördärvade över vad det riktigt blev av projekten jag höll på med.

Här kommer del ett!
Först fick sig hallen ett litet uppsving i form av lite tavlor.




Den svarta tavlan är en träbit som målats med lackfärg. 
Sen har jag textat med en vit penna (från Granit).
 Och det bästa med den pennan är att man kan sudda ut texten med en fuktig trasa! 
Alltså kan man skriva vad man vill, när man vill, hur man vill
 enligt humör, årstid och tycke och smak. 
Smart, eller hur?! 




Saknar ännu nåt, en låda eller korg av nåt slag att ha på bordet.
( Eller bord och bord, egentligen är det skyddet till vattenrören för golvvärmen!)
 Vi sku behöva nåt att samla upp alla telefoner och dylikt i.
Ser redan framför mig hur den ska se ut, 
men just den biten är inte alltid den lättaste, 
ja alltså att hitta det som jag tänker att jag sku vilja ha. 
Är ju inte ens säker på att såna finns! 
Ska grunna och leta lite!

                                                                      Ja, det om det!
                                                           Tror vi tar del två i morgon!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar